Le'Owner Toturial Tips&Ilmiah Tumblr Picture&Qoute Fanpage Twitter Tumblr

26 Jul 2014

Be Strong!


Assalammualaikum..Holla peeps 
Ya Allah ujian apakah yang engkau uji buat hambamu ini..
Dalam 2-3 hari ni asyik mual2..nak makan taklalu..
Perut always meragam..Sakit dada sangat2..Mata kadang2 buat peel jugak..hmmmm
Assobarunminal iman..Sabaq intan..Allah menguji umatnya kerana DIA sayang kepadamu..


Ya Allah adakah aku layak untuk dicintai dan mencintai..
Aku menyukai dia..tetapi dia Ntah laaa
Aku suka personaliti dia..Tapi Aku jahat dimata dia..Mungkin
Aku suka bercakap.Dia dengan gayanya suka mendiamkan diri..
Aku agak nakal..dia hmmm ntah laa.idak kot..hehehe
Aku cemburu tngok dia rapat dengan perempuan lain..Dia ntah laaa..tak kot..
Aku nak bercakap dengan dia..tetapi dia nak kaaa?
Aku nak minta maaf dekat dia..tapi bila ingat apa yang dia cakap.. abaikan dan abaikan..
Adakah aku  layak untuk semua itu..


Yeah intan confess dalam nie..teruk benor :P
Intan dapat melihat dia sembahyang..Dengar dia tadarus..Iftar sekali
Andai satu hari nanti nyawa intan ditarik..adakah dia akan mengingati intan..
Intan menulis dalam blog untuk kenang kenangan kepada orang2 yang tersayang..
Keluarga..kawan2


Kawan intan pun sedaq yang intan ada feel something dekat dia..
Tapi intan just kata “Tak ahh”
Then lepas tu intan kata dekat kawan intan “ Ada feel sikit2 ja..ntah la..suka personaliti..tapi dia teguq aku..
Aku malu dengan diri aku..takpernah lagi lelaki teguq aku sampai macam tu sekali..teruk sangatkah aku?
Aku macam taklayak dengan dia..dia baik..hmmm .Dia ada ramai orang suka..biaq aku mengalah laaa..”
Yeah intan mengaku..intan memang tidak layak dengan dia..
Bagai langit dengan bumi..
Hidup Dia senang..intan bukan senang mana pun..
Intan cetek ilmu agama..dia rasanya mampu..
Tapi intan cuba untuk belajar dan belajar..


Rasanya perangai intan ada berubah sikit..
Dulu intan sangat panas baran..sekarang cool sikit..
Dulu gaya nak ala2 tomboy sikit..Btw sekarang tak la feminin mana pun..
Tapi nak kata tomboy pun tidak ..pakai tudung maaa..hahaha
Dulu takdak perasaan..sekarang perasaan ada.

K la nanti intan update lagi..
Blank tetiba..hahaha
Adios..Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment