Le'Owner Toturial Tips&Ilmiah Tumblr Picture&Qoute Fanpage Twitter Tumblr

1 Feb 2013

Netball..Ayakkkk..


Assalammualaikum...Annyeonghaseyo..
Hye2..wat pew..
Bosan....
of course aku bosan...

heheheh..
takdew maknanya nak bosan..
kerja sekolah bertimbun2..
nak bosan lagi..
smpaii kena bt homework dkt sekolah....

bguihhh nie..
PMR's Candidate katakan..
Calon 9 A's..
insyaallah..amin~
doa2kan.



okayy..go to topic..
merewang merata.
k2..
heyyy ktee maennn bola jaring..
awakk adew...takdew kenn..
hehehhe..
takdew arhh ..sorry2..
#itusemuapoyo
aku pegang posisi 
 GK..
laennn derr dripda dlu..
tapi waa sukaaa redah kasi pecahh..
sukaa langgaq orng...orng jatuh kita pun jatuh...
skrang aku rapat dngan adik junior..
bdk form 1..Fatin Najwa..
GA bebb...mmng rancakk arhh dia maenn.
Semua kwn2 aku duk pakat duk kta..
takjumpa "adik hang" kew..
semua ada prkataan adik..heheh


 

Tahun nie Sekolah kami jadi tuan rumah..
nie yg sukaaa nie...
tapii aku paling taksuka larhh budak lelaki form3..
mcm peww g.
pantang nmpak pompuan..mesti nakk kebas..
takdew adab lngsung..
takpayahh lerr nakk couple2 dngan depa...
(bagi nasihat awal2)

Aku taksuka dngan prngai bdk lelaki yg suka 
-mngganggu ketenteraman belajar..
-takdew adab dngan cikgu..
-Takpayah buat hensem sngat..
klau prngai hensem takpew jgk...



No comments:

Post a Comment