Le'Owner Toturial Tips&Ilmiah Tumblr Picture&Qoute Fanpage Twitter Tumblr

29 Jan 2015

Sweet Seventeen..

Assalammualaikum.. Holla fellas :)
Hehehe. baru dapat nak update..
K hari nie umuq intan dah 17 tahun 2 hari.. kah3
tksmpt nk update msa birthday intan..
So..
Selamat Menyambut Ulangtahun kelahiran yang ke-17 intan..
Taksangka dah tuaa. dah boleh jadi mak2 pun..haha 
memang dah dapat pangkat mak pun..
mak menakan a.k.a maksu untuk anak2 saudara intan...

Tepat tarikh 27 Januari 1998 intan dilahirkan..dan 
Alhamudulillah intan masih dapat sambut pada tahun nie.. 
17 tahun Allah berikan peluang untuk intan meneruskan kehidupan nie.. berjuang untuk Islam.. menuntut ilmu.. ujian demi ujian hadapi.. Alhamdulillah . intan boleh hadapinya kerana Allah tidak pernah menguji hambanya lebih dari kemampuan ..


Terima kasih  mama.. sebab melahirkan anak yang agak nakal..degil nie.. tapi mama tauu kan hati adik macam mana.. adik sayang mama.. Love you so much..no more no doubt..
adik tak sanggup kehilangan mama..
adik doa agar kita dapat jumpa dekat Akhirat kelak..dapat duk Syurga Firdaus sekali..dengan..abah..n family2 kita yang lain..

Hari nie..mungkin aku akan kehilangan sahabat aku..
Andai aku buat salah..beribu2 kemaafkan aku tadahkan..
kalau hg tknk maafkan..it's okay..
aku dah jalan tanggungjawap aku untuk meminta maaf..
tu hak hang nak maafkan aku or dakk..

No comments:

Post a Comment