Le'Owner Toturial Tips&Ilmiah Tumblr Picture&Qoute Fanpage Twitter Tumblr

30 Jan 2014

In memories..















Assalammualaikum..Holla!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..nak update apa haaaaaa????
Huhu..Atotoii sempat lagi nak curi2 masa nak update n perah idea supaya keluaq dengan mudahnya dan pantas seperti Kilat.Zapppp..
Yeahhh..Idea come here babehhh..
Tengok title kali nie..memoriessssssssssssssssssssssssssssss.............
#InMemories..
Ya Allah sungguh aku merindui sahabat2ku..
Takmasuk 2minggu lagi pun dah aku rindu dekat depa
Seriously aku cakap aku nangis tengok gambaq kita masa form until form 4..
I miss that moment..
I know that kita nie LAZY in the class..Btw kita masih ada semangat kerjasama yang kuatt..
Ala standard la kann kadang2 malas buat h/work and then kena denda ramai2..rindunyaaaaaaaaaa..
Rinduu 3Firdaus sangatt2..sempoiii arrr kita..
Memecahkan segala rekod..hahaha
Ya Allah,Mungkin aku saja merindui depa..
Adakah mungkin depa dah lupa kenangan2 yang kita loret bersama...
                 
Intan tengok gambaq masa form1..atotoii comelnya kita masa tuu.. *PerahSantan
Naik form2..Comel jugakk. :D
Naik form 3..alaaaaaaaaa Comel lagiii..hehehe
Walaupun Cuma 3tahun kita dapat bersama..
Kenangan dari 1F-3F sangat2 takboleh dilupakan..
Andai satu hari nanti kita dah tua,intan harap kita masih mengingati kenangan2 kita masa sekolah menengah..
Gilaaaaaaa sempoiii..

                    
Intan harap sangatt hampa dapat kawan2 yang baik dan dapat menjadi seorang sahabat yang baru sebagai pengganti kami..
Jangan lupakan kami di SMKS..
Cayokkkk..Belajaq leklok..                                                     
Mungkin belum tentu kita dapat berjumpa lagii..
Kalau ada jodoh kita semua berjumpa lagii..
I love you so much #3Firdaus #Batch98 #2013 :* :* :*
Salam sayang daripada intan buat hampa semua..
*Biaq hampa terbatuk sikit sebab aku sebut nama hampaaaaaaaaaaaaa..
                     

No comments:

Post a Comment