Le'Owner Toturial Tips&Ilmiah Tumblr Picture&Qoute Fanpage Twitter Tumblr

19 May 2012

sowy...


assalammualaikum..annyeonghaseyo..adakah intan daa buat kputusan yg betul or tdakk dngan arhhh...aigooo..knpa dngan intan nie..daa xdpt kwal air mata intan..Capital F...sowy..intan xpernah rasa dtinggal mcm nie..sediyynya hati nie bila dyee kte intan bhong dyee..snggup dyee..intan daa xtau nakk buat apa daa..dngan buat fake fb jew..snggup  dye ktew intan mcm nie..ya allah adakah hambamu nie bersalah..sedangkan niatku iklas hndakk berkwan...
bila niat iklas disalah anggap..whoaa..
knpa plakk tiba2 terbaca mcj dlu time kaple..arhh lagi sediyy..huh..lagi sediyy bila dye kte intan mcm2..mmang hubungan ktew daa lama mati..tapi hnya mati diluar..tapi dm aty sapew yg tahu..
intan xdpat kwal air mata intan daa ..
semua dlu indah..skrang....
 
k skrang dyee daa unfriend fb fake intan..xdakk g nma dyee dlm fb intan...mmang intan daa salah..salah kew klau inta buat mcm nie...


k bye..assalammualaikum

2 comments:

  1. alaaa , sdihnyer .
    hmm , sbar jew lhaa anis .
    huhu . dyee adew gf laen ka ?

    ReplyDelete
  2. hmm..aku tngah sabar arhh nie..tapi aku xbleyy kawal air mata aku..klau aku bca..aku akan nangesss..

    ReplyDelete