Le'Owner Toturial Tips&Ilmiah Tumblr Picture&Qoute Fanpage Twitter Tumblr

22 Jan 2012

thanx!!!

selepas putus cinta..aku seperti orang gila..aku seperti hilang arah tujuan..tetapi sekarang..aku hidup seperti manusia normal....disebabkan kwan2 n family aku kembali sebagai intan nur farhanis yg baru...aku mnjadi intan nur farhanis yg periang,yg happy2 selalu..




assalammualaikum..annyeonghaseyo,,intan sbnarnya nak ucap terima kasih bnyak2 kat kwan di fb intan  sini..kali nie dia bgi intan lagu .. d'masiv-sudah perih ini ( here!!)trimas bnyak2 ya mirul..mirul daa bnyak menghiburkan intan...intan rasa lagu nie mmang sesuai untuk intan sbb  intan mmang terluka sbb percintaan..mirul nak tau tak..intan tukar lagu blog intan dari lagu avril lavigne-what hell kepada lagu yg mirul bgi nie...intan harap lagu nie  untuk menguatkan intan menghadapi apa2 pown rintangan..lagu nie mmbawa maksud yg bnyak.intan harap lagu nie mnjadi favourite song intan.hahaha...intan harap mirul baca tau..intan harap sngat2..terima kasih,thanx,arigato uzaimas,kamsahamnida..!!!thanx kwan...


k byep..kawan adalah segala2nya,,jadi pentingkan kawan daripada boyfriend

No comments:

Post a Comment